About Me

Fotoğrafım
İzmir, Türkiye
Yasemin kokulu bahçenin kedileri ve günlük halleri hakkında... ♥ The cats of a jasmine scented garden and its daily snaps. Les chats de jasmin parfumé jardin et ses clichés quotidiens .

28 Mayıs 2016 Cumartesi

Bahar sen ne güzelsin !

Bahar hiç eğlenmez buralarda ,birkaç gün sonra yerini yatağını yakan kavuran yaz sıcaklarına bırakır ,bilinmez diyarlara göçer gider(di)...

Bu yıl ezber bozdu . 
Pek çok kişi şikayetçi olsa da ben sevdim bu yılın baharını ; akşamları tatlı bir serinlik ,gündüzleri yakmayan sıcaklar .

Bahar meğer sen ne güzelmişsin !


Mevsimin ilk Ortancaları açtı .Bunların kıymeti gözümde pek büyük zira benim ellerimle ürettiklerim. Her yıl seralardan aldıklarım ertesi yıla kalmayınca ben de Ortanca üretimine soyundum,nihayetinde ölen ölecek kalan sağlar çiçek açacaktı ...




Bu pencere güzeli pardon yakışıklısı bizim eve kış başı dahil olan Yoda . Baharla birlikte onun da evde durası yok, tüm gün bahçede koşup oynuyor , ne zaman ki yoruluyor acıkıyor,uykusu geliyor , pencerede belirip " miyuuu al beni içeri " diyor. Bu güzelliğe can mı dayanır ?  Alıyorum tabii ki ... Bir de Küdükle iyi geçinebilseler :(

Küçük mutluluklar lazım bize ,sağlam kozalar örüp saklanmak lazım . Hayat hiç olmadığı kadar acımasız ve haberler yürek yakan cinsten. Sağlam dostluklara sığınmak , bir fincan acı kahvede saklı tatlı lezzetleri paylaşmak lazım, gerisi mi ? Gerisi  "iyi düşünelim de iyi olsun !" dedirten cinsten...

Kalın sağlıcakla !

16 yorum:

  1. ortancalar harika görünüyor... bu yıl ben de deneyeceğim yetiştirmeyi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin Emine Hanımcığım. Mart sonu , nisan başı denerseniz çok iyi sonuç alırsınız. Kolay gelsin !

      Sil
  2. İlkbaharla ilgili duygularınızı aynen yaşıyorum. Nihayet serince bir ilkbahar görüyoruz. Bu sabah eşimle balkondan bahçeyi seyrederken kelebeklerin bolluğuna şaşıp kaldık:)Ortancanız ve Yoda çook güzeller. Ben ortancayı kesme çiçek olarak değerlendirmeye kıyamıyorum ama çok dekoratif olduğu bir gerçek. Benim de seralardan aldıklarım ölüyordu hep; ta ki bir sanal çiçek marketten bir saksı getirtene kadar. Bu defaki capcanlı duruyor aylardır ama henüz açmadı. Komşumu bulunca susmak bilmiyorum. Bu sohbet uzadıkça uzar, bizimkiler de kahvaltı bekler:)) Özletmeyin kendinizi. Sevgimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili komşum ! Ben en çok doğal , sıcak ve içten sohbetlerimizi özledim. Vakit buldukça yazın lütfen !
      Sevgiler 💖

      Sil
  3. Yoda çok tatlıymış. İnşallah birgün benim de bahçeli bir evim olur da fikir alış verişi yaparız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah !
      Zaten paylaşmak paylaştıkça çoğalmak için buradayız.
      Sevgiler !

      Sil
  4. otancalar diyorum... harikalar. Sağlam dostlular sanırım eskidendi, gerilerde kaldı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın emeğiyle gurur duyması çok doğal değil mi? Ortancaları çok seviyorum ben !
      Dostluk karşılıklı olur verelim ki alabilelim , baktık değmiyor yavaşça uzaklaşırız olur biter :)

      Sil
  5. Ortancalar harika ama bence dostluğa verilen değer daha da güzel. Değmeyenler konusunda da yerden göğe haklısınız."dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı düşüncedeyim. her çiçek güzeldir ama dostluklar daha da güzeldir .
      Sevgiler ♥

      Sil
  6. "Bahar her zaman bir başka güzel." diye düşünenlerdenim. Doğa görevini yapıyor ama mekanları asıl güzelleştiren de insanlar. Ne güzel, zevk eseri bir yer yaratmışsınız. Ah dünyanın gidişatı da daha iyiye gitse, her şey daha güzel olacak o zaman.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule Hanımcığım,dünya daha iyi olmayacak ne yazık ki. Bizim elimizden gelen küçük mutlulukları kendi içimizde yaşamak ve hep iyi düşünmek ,güzel hissetmek...
      Benden de sevgiler !

      Sil
  7. bahar senin bahçenle, senin gönlünle daha bi güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki uğradın,iyi ki davetimi geri çevirmedin. İşte o vakit güzelleşti her şey ♥

      Sil
  8. " İyi düşünelim, iyi olsun " o kadar anlamlı bir o kadar güzel bir ifade. Her yerde okuyorum, tembellik yapıyor yorum yapmıyorum bazen. Güzel arkadaşım, eline sağlık 😊 ❤

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu yıla kadar Ankara yı hiç böyle koyu yeşil görmemiştim :)
    Yoda! Sen ne güzel bir şeysin.

    YanıtlaSil